try another color:
60% 70% 80% 90% تغییر اندازه فونت متن:
امروز: جمعه, 24 آذر, 1396

شماره 108 فروردین و اردیبهشت 94

اخبار صنفی نهاد

 

انتصابات امور گروه‌ها

 Read more

اخبار فرهنگی

نام نویسنده: 
سید مجتبی مجاهدیان

 

عقبه تاریخی انقلاب یمنRead more

اخبار علمی

نام نویسنده: 
سید مجتبی مجاهدیان

 

سایه Mobile Networks بر روابط ایرانی!Read more

گزارش اجرای طرح «تدریس نیاز محور» در دانشگاه آزاد اسلامی کرج

نام نویسنده: 
دکتر احمد گلدارمدیر گروه معارف اسلامی

 

درآمد

در بخش نخست این مقاله(نتایج یک تجربه، معارف شماره 105، آبان و آذر 93) پس از بیان ضرورت اجرای طرح روش تدریس نیاز محور، گزارش عملکرد اساتید گروه معارف اسلامی دنشگاه آزاد اسلامی کرج در چهار مرحله تقسیم گردید؛ که مرحله اول (توجیه و هماهنگی) و مرحله دوم (آغاز طرح)، در همان نوشته، بیان شد.

اینک در ادامه، مرحله سوم و چهارم اجرای طرح تدریش به شیوه نیازمحور و نتایج آن، گزارش می‌شود.Read more

طرح برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها

 

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها یکی از مطالبات جدی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بوده است؛ بنابراین اجرایی شدن این مهم یکی از اولویت‌های اساسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می‌باشد.Read more

کلاس میدان تعامل دانشجو و استاد است!

نام نویسنده: 
محمد رضا حبیبی‌مهر، عضو هیأت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

 

لطفا در ابتدا ارزیابی خود را از وضعیت فعلی گروهای معارف اسلامی دانشگاه‌ها بفرمایید.Read more

پایگاه‌های اینترنتی اساتید معارف (11)

نام نویسنده: 
تدوین: حجت شعبانی

 

اشارهRead more

نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای آموزه

نام نویسنده: 
در گفتگو با دکتر غلامحسین گرامی گفتگو از: سیدروح الله پرهیزکاری

 

اگر ممکن است در ابتدا در باره «نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای آموزه» و کاربرد آن توضیحاتی ارائه فرمایید.

همان‌گونه که خوانندگان محترم مستحضرند از اهداف ذکر شده در اساسنامه دانشگاه معارف اسلامی، ارائه روش‌های نوین و موثر در ارائه دروس معارف اسلامی است. این دانشگاه در این راستا به طراحی نرم‌افزار‌های مختلف دست زده که از جمله آنها نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای آموزه است.Read more

پارازیت در حوزه ارتباط

نام نویسنده: 
حجت الاسلام حسین ثنایی
زیر عنوان: 
درنگی در پاره‌ای از موانع ارتباط با دانشجو

 

پیش نگاه

تعلیم و تربیت را هرگونه تعریف کنیم و آن را در هر ساختار و با هر محتوایی ارائه دهیم و عناصر و ارکان آن را هرگونه فهرست نماییم، «ارتباط» پایه قویم و البته نامریی آن است.Read more

Syndicate content