try another color:
60%
70%
80%
90%
تغییر اندازه فونت متن:
امروز:
یکشنبه, 29 فروردین, 1400
خانه
اشتراک نشریه
آرشیو نشریه
آرشيو مطالب
نگارخانه
سایت های مرتبط
نظرسنجي
درباره ما
تماس با ما
Home
نشریه الکترونیکی شماره دو
پیشرانهای تحول
ابعاد تحول آفرینی در دروس معارف اسلامی در دانشگاهها
مجریان تحول و توجه به گروههای رقیب
مانیتورینگ دروس معارف اسلامی
نکاتی درباره «متن، استاد و برنامه» به عنوان محورهای تحول دروس معارف اسلامی
درآمدی بر بایستههای تدریس تحولمحور در دروس معارف اسلامی
کارکردهای فضای مجازی در تحقق اهداف اخلاقی دروس معارف اسلامی
نیازها و حیطههای تحول در دروس معارف اسلامی دانشگاهها
سرفصلهای آینده دروس معارف اسلامی (نکاتی برای طرح دروس جدید)
تأملی درمحتوا و رویکردهای ارائه درس تاریخ اسلام
تازههای کتاب معارف
نگاهی بر آثار علمی علامه فقید آیت الله محمدتقی مصباح یزدی
اخبار صنفی
نشریه الکترونیکی شماره یک
توحیدمحوری در بلایا ؛ تحلیل شیوه مواجهه مقام معظم رهبری با پدیده کرونا
تأملی در «بلا» از نگاه دین و دنیا
کرونا، چالشِ دین یا علم؟
پاسخهای نقضی و حلّی/ به شبهه مطرح در بحران کرونا
تمدن غرب در چالشهای کرونا/ چالشهای معرفتی، هویتی و کارکردی
کارکردهای فردی اخلاق دینی در مواجهه با بیماریهای فراگیر/با محوریت کرونا
کارکردهای اجتماعی اخلاق دینی در مواجهه با بیماریهای فراگیر/با محوریت کرونا
عاشورا از فقه و احکام جدا نیست!
کتابشناسی دین و کرونا
تأملاتی دردینداری در روزگار کرونایی
نگاهی به پدیده کرونا با تامل در آیات و روایات
نشریه شماره 112
مشروطه؛ از اثر پذیری تا تأثیرگذاری
تمدن نوین اسلامی ظرفیتها و آسیبها
صُوَر خیال در نهج البلاغه
کتابشناسی
نقد حریف یا تخریب رقیب؟!
دستهبندی شبهات بر قرآن به بهانه نشر مجازی «نقد قرآن دکتر سها»
غَث و سمینِ «نقد قرآن »
تکرار مکررات بس کن! پاسخ آیتالله العظمی مکارم شیرازی به «نقد قرآن دکتر سها»
امام حسین(ع) در زمان معاویه
انقلابی بودن و انقلابی ماندن / معنا و ملاحظه
دانشگاه انقلابی از منظر مقام معظم رهبری
بررسی مفهوم و الزامات تحقق انقلابیگری و نسبت آن با دانشگاه
بررسی ماهیت دانشگاه انقلابی
دانشگاه انقلاب ریشه در اسلام ناب
بیمایه فطیر است!
دانشجوی انقلابی، ضامن انقلاب اسلامی
نه غربستیزی، نه غربگزینی؛ بلکه نظریه انحلال / چند و چونی در معنایابی "دانشگاه انقلابی"
کتابشناسی دانشگاه انقلابی؛ دانشگاه تمدنساز
آموزش الهی در کالجهای مسیحی /گزارشی از سه کالج مسیحی کانادا
پیشرفت علم در سایه نقد
«اصل تناسب» در پاسخگویی / به سؤالات و شبهات دینی، با تاکید برآموزههای قرآنی
بایستههای تدریس، تعلیم و تربیت در دانشگاه
تأملی در کتاب: «اندیشه اسلامی 2؛ با تأکید بر اندیشه سیاسی اسلام»
کانالهای تلگرامی استادان (1)
آثار علمی استادان
اخبار صنفی
مقالات رسیده
نشریه شماره 116
متن «بیانیه گام دوم انقلاب»
بیانیه گام دوم درهندسه فکری مقام معظم رهبری
هندسۀ مسئلههای معطوف به حرکتِ فرهنگیِ انقلاب
درآمدی بر تحلیل ابعاد تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب
ورود به عصر جدید؛ چرا و چگونه؟ تبیینی از بیانیّه گام دوم
تجویزگری تمدنی در مقیاس جهانی
تأملی درکلید واژه «عدالت و مبارزه با فساد»در بیانیه گام دوم
تأملی بر ظرفیتهای مباحث کلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
دیدگاههای اخلاقی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
سبک زندگی در بیانیه گام دوم انقلاب / مؤلفهها، مصادیق و الزامات
نقش جوانان دانشگاهی در پیشرفت علمی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب
جستاری در منبع شناسی بیانیه گام دوم
گزیدهخوانی نقطه نظرات فرهیختگان ذیل بیانیه گام دوم
بیانیه گام دوم انقلاب در یک نگاه
اخبار صنفی
مقالات رسیده
نشریه شماره 115
بلوغِ اَشُدّ؛ اربعین تکامل و تکلیف انقلاب
آسیبشناسی انقلاب و نقش دولت اسلامی از منظر مقام معظم رهبری
"ما" چگونه "ما" شدیم؟| با نظر به نگاه تاریخی
سیری در چالشهای امروز جامعه ما
کامیابیها و ناکامیهای جمهوری اسلامی ایران
انقلاب اسلامی در کشورهای فطرتاً انقلابی
درآمدی برکارآمدی نظام در قلمرو زنان
تاثیر فرهنگی و تمدنی انقلاب اسلامی در شمال هند (له و کارگیل)
تمدن نوین اسلامی بسترها و موانع تحقق
کند و کاوی درمهندسی تمدن نوین اسلامی
غیریتِ غربی در فرایند تمدنی جمهوری اسلامی
پیجویِ الگوهای کارآمدی نظام در دوران دفاع مقدس
تأملی در: آینده ممکن، محتمل و مطلوب انقلاب
آثار انقلاب، حکومت و تمدن اسلامی
حکمت ارائه دروس معارف اسلامی در دانشگاه
نیازمندیهای اثربخشی معارف
ضرورت پژوهش مستمر در نتایج دروس معارف
متون معارف اسلامی در گذر زمان
اخلاق پژوهی؛ ضرورت تحلیل نظاممند
با واحد عمومی، زمینهسازی تمدن نوین بعید است!
نگاهی به پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی مستقر در قم
تازههای استادان معارف
اخبار صنفی
مقالات رسیده
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
next ›
last »
شماره 1 - مرداد 80
شماره 1 الکترونیکی مهرماه 99
شماره 100 - آذر و دي 92
شماره 101 بهمن و اسفند 1392
شماره 102 فروردین و اردیبهشت 93
شماره 108 فروردین و اردیبهشت 94
شماره 109 خرداد و تیر 94
شماره 110 شهریور و مهر 94
شماره 111 دی و بهمن 94
شماره 112 مهر و آبان 1395
شماره 113 آذر و دی 1395
شماره 114 شهریور و مهر 96
شماره 115 شهریور و مهر 97
شماره 116 فروردین و اردیبهشت 1399
شماره 2 الکترونیکی دی و بهمن ماه 99
شماره 98 - مرداد و شهريور 92
شماره 103 خرداد و تیر 93
شماره 2 - مهر 80
شماره 99 - مهر و آبان 92
شماره 104 شهریور و مهر 93
شماره 3 - آذر80
شماره 4 - بهمن 80
شماره 5 - فروردین 81
شماره 6 - خرداد 81
شماره 7 - تیر 81
شماره 8 - مرداد شهریور 81
شماره 9 - آذر 81
شماره 10 - بهمن 81
شماره 11 - اسفند 81
شماره 12 - اردیبهشت 82
شماره 13 - تیر 82
شماره 14 - مهر 82
شماره 15 - آذر 82
شماره 16 - دی 82
شماره 17 - بهمن اسفند 82
شماره 18 - فروردین اردیبهشت خرداد 83
شماره 19 - مهر 83
شماره ی 20 آبان 83
شماره 21 - آذر 83
شماره 22 - دی 83
شماره 23 - بهمن 83
شماره 24 - اسفند فروردین 84
شماره 25 - اردیبهشت 84
شماره 26 - خرداد 84
شماره 27 - تیر 84
شماره 28 - مرداد شهریور84
شماره 29 - مهر84
شماره 30 - آبان 84
شماره 31 - آذر 84
شماره 32 - دی 84
1
2
3
next ›
last »
Search this site:
Username:
*
Password:
*
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
نماز صبح چند رکعت است؟ (لطفا با حروف وارد کنید):
*
Fill in the blank
Request new password